Polityka zarządzania

Polityka zarządzania

Przedsiębiorstwo Remontowe Maszyn i Armatury ,,Masz-ZAP’’ sp. z o.o. stawia sobie za cel świadczenie w pełni profesjonalnych usług, spełniających wymagania i oczekiwania naszych Klientów oraz ciągłe ich doskonalenie.
Usługi w myśl naszej Polityki świadczone są w sposób bezpieczny dla człowieka oraz odpowiedzialny za środowisko.

NASZE CELE REALIZUJEMY POPRZEZ:

  • Pełne zaangażowanie kierownictwa oraz wszystkich pracowników we wdrażanie oraz realizację ustalonych i znanych celów, dążąc do zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy. Jednocześnie przeciwdziałając powstawaniu związanych z pracą urazów z uwzględnieniem wielkości i kontekstu przedsiębiorstwa, a także specyfiki ryzyk oraz szans dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy również ochrony środowiska;
  • Zatrudnianie wykwalifikowanej i doświadczonej załogi, systematycznie podnoszącej swoje kwalifikacje zawodowe;
  • Ciągłe doskonalenie procesów oraz poziomu usług ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeństwo pracy oraz ochronę środowiska;
  • Pełną odpowiedzialność każdego pracownika za wykonaną przez niego pracę;
  • Identyfikowanie zagrożeń wypływających z naszych działań, wyrobów i usług na środowisko naturalne oraz środowisko pracy;
  • Racjonalne gospodarowanie odpadami minimalizując negatywny wpływ świadczonych przez Nas usług na środowisko — zapobieganie zanieczyszczeniom;
  • Ciągłe podnoszenie świadomości pracowników w zakresie zagadnień ochrony środowiska;
  • Zapobieganie wypadkom przy pracy, chorobom zawodowym i zdarzeniom potencjalnie wypadkowym, dążenie do stałej poprawy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ciągłe doskonalenie działań w zakresie bezpieczeństwa pracy;
  • Uwzględnienie roli pracowników lub ich przedstawicieli oraz angażowanie do działań na rzecz bezpieczeństwa i higieny pracy;
  • Prowadzenie systematycznej kontroli i analiz funkcjonowania systemu zarządzania w celu spełnienia wymagań dotyczących zgodności i ciągłego doskonalenia systemu;
  • Identyfikację mających zastosowanie przepisów prawnych i okresową ocenę zgodności funkcjonowania „Spółki” z wymaganiami tych przepisów oraz innymi wymaganiami, do których spełnienia „Spółka” się zobowiązała;
  • Zapewnienie odpowiednich zasobów i środków umożliwiających realizację Naszej polityki.

„Cele i zobowiązania zawarte w polityce zarządzania sq realizowane i utrzymywane na wszystkich szczeblach organizacyjnych Naszego Przedsiębiorstwa. Zobowiązuję wszystkich pracowników do znajomości przestrzegania niniejszej polityki. ”

Sławomir Zdrodowski
Prezes Zarządu – Dyrektor

Gwarancją jakości naszych usług jest wdrożenie i utrzymywanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnego z Normami:

ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, potwierdzonego Certyfikatami nadanymi przez Organizację DET NORSKE VERITAS który swoim zakresem obejmuje całość świadczonych przez nas usług.

Strona korzysta
z plików Cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie.